fredag 30 juli 2010

Städförsök och lite fix.

Va skönt det är och komma hem. Spelar ingen roll hur roligt man har haft när man varit borta. Jag älskar mitt hem.
Har fixat lite i min hylla.

Doftpåsen och ljuset fick jag i present av mina syskon som sov över här förra veckan.
Tillsammans med dessa skålar, love!

Har tagit halvt död på pelargonierna från förra året. Så jag planterade om dem i denna söta trälåda.
Så köpte jag nya till hallen. La fina silverbrickor under krukorna.

Tjejerna såg på en film medans jag grejade och när det blev läskigt så satte de sig bredvid varandra och höll varandras händer :)!

Blev en till växt när jag var och handlade pelargonierna. Hoppas jag lyckas hålla dem vid liv :)!

Lite blommor utifrån och tända ljus i dag när regnet har öst ner heeela dagen. Det blir så mysigt då.



Min brödlåda och en fin skärbräda.

Vi var en sväng till Ikea idag jag och tjejerna för jag orkade inte laga mat så det fick bli köttbullar. Efter vi hade ätit sa Ester "Tack mamma för att du tog oss hit idag". Hur glad blir man inte då! Tänk att de är så tacksamma. Vi hade inte ens lekt något då. Goa tjejer. Vi inhandlade saftflaskor som jag hällde upp saft som jag fick av min svägerska. Tack Malin, den är supergod!

Nu har mannen kommit hem från jobbet och två av barnen sover, nu myser vi med den lilla godingen som gått upp 1 kg på en dryg månad, inte illa :)!
Kram på er!
/Anna

7 kommentarer:

Unknown sa...

Vad fina bilder du tar! Och du verkar ha världens goaste tjejer!
Kram på dig!
/Linda

Anna Larsson sa...

Tack snälla. Ja, jag tror faktiskt att jag har det ;)!
Kram

Malin sa...

När du får lite tid över, kan du ju få fixa lite här också... :o)
kram

Malin sa...

alltså hemma hos mig, inte här i bloggen... (blev lite fel där..)

Anna Larsson sa...

Gärna Malin. Vad vill du ha hjälp med? Tänkte jag skulle hålla utkik efter en svart lampa:) kram

Heidi sa...

Vilken fin tallrikshylla du har!! Har Sven-Rune varit i farten eller har du fyndat?

Anna Larsson sa...

Det är jag som har beställt av papsen, lycka att ha en pappa som kan :)