torsdag 12 augusti 2010

Bra start på dagen!

Idag var första dagen som jag var själv med alla tre när de skulle iväg till dagis. Det är alltid lite nervöst tycker jag när det är första gången. Jag hade ställt klockan på 7,45 och de skulle vara där 9.00. Elvira vaknade några minuter innan klockan ringde. Klädde på henne innan vi väckte Ester. Allt gick strålande. När vi var klara uppe vaknade Wilma så jag bad tjejerna att gå ner och plocka fram frukosten vilket de gjorde. De plockade dessutom bara fram det vi skulle ha smör, ost, prickekorv, mjölk och fil. Så när jag kom ner var det bara att fixa till det de skulle ha och sätta sig ner och ge Wilma mat. I natt gav jag Wilma fel bröst så jag hade ett stenhårt klot när jag vaknade. Ni ammande mammor där ute vet vad jag pratar om, ajajaj! Sen var det bara att köra iväg dem, dessa glada tjejer kramade mig och Wilma hej då. Mitt liv på en räkmacka just nu.


Idag ska jag vi in på kulturkalaset en sväng och se på Supersnälla Silversara och Stålhenrik. De är så exalterade över detta.
Ha en underbar dag!
Kram Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: