fredag 13 augusti 2010

När tröttheten slår till...

Jag älskar människor, jag älskar att umgås, mysa, prata, fika och hitta på kul saker. Igår drog jag in med bilen själv med mina 3 tjejer i för att gå på Göteborgskalaset och föreställning med Supersnälla Silversara och Stålhenrik. Det blev lite stressigt. INTE så lätt att hitta parkering i stan, men efter lite snurrande så fick jag en och slapp fickparkera som är min mardröm att behöva göra! Vi fick en bit att gå men i Trädgårdsföreningen mötte tack och lov Danne upp som fick sluta tidigare pga en snäll kollega (jag hade inte mäktat med det själv). Det var dagens helt klart varmaste timma och såååå oerhört mycket folk. Vi fick ju lyfta barnen i stort sett hela föreställningen som var i längsta laget 1 timma och en kvart. Men det var jättebra och Ester var helt fastklistrad.



Sen åkte vi hem själva för Danne skulle tillbaka till jobbet en sväng. Sen var det och ladda om batterierna för husförsamling hemma hos oss på kvällen. Vi var 11 vuxna och 13 barn. Superkul! Biet Bizzie kom på besök till barnens förtjustning. (Bild på Bizzie finns från 9 juli inlägget från Esters kalas.)
Idag var jag och tjejerna ute i några butiker på förmiddagen sen var det lunch, sen började jag baka en kaka och då fick vi mysigt besök, våra goa goa vänner Malmborgs.

Vi hade planer på att träffa vänner ikväll men tröttheten slog till. Danne gick upp straxt efter 4 i morse och började jobba 5 och jag är bara så väldigt trött. Gäller att dra ner på tempot när man känner att det blir för mycket. Första prioitet är ju lilla Wilma, man är ju hennes allt, och så klart resterande familjen. Så nu blir det en hemmakväll i soffan.
Önskar Er en härlig helg. Vi får Islandsbesök på lördag och ska ha en liten minihillsongreunion hemma hos oss på söndag! Ska bli sååå kul!
Kram Anna

1 kommentar:

Vilhelmida sa...

Vilken härligt intensiv dag!!! =)