måndag 9 augusti 2010

Invänta torka!

Nu är det färdigmålat. Gick väldigt smidigt med sprutan, tog taket och golvet med pensel. I morgon ska hyllorna in. Det blir riktiga lagerhyllor i trä. Jag hade tänkt att måla dem först men latheten slog till. Kommer bara vara jag som är där så jag tror inte jag kommer att ångra mig.
Tjejerna har varit otroligt duktiga idag, de beter sig mer som bästisar just nu än som systrar, så mysigt. De leker och leker. De är dessutom riktigt rediga när det gäller lillasyster. Idag när jag stod i källaren och målade och Danne var ute och Tjejerna ville oxå ut. Wilma låg och sov och jag hade babyvakten på. Innan Ester gick ut ropade hon och frågade om jag hade dem för de skulle gå ut. Så ansvarsfull! Ja, jag är en lycklig och bortskämd mamma :)!

Fick en överraskande påknackning idag, min bror Markus. Det tillhör inte min vardag eftersom min familj bor 14mol bort. Jag blev väldigt glad, tack!!! Grattis till vinsten ikväll oxå!
I morgon är det dagis gör tjejerna igen och de tycker det ska bli superkul.
Ha det gott.
Kram
Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: