måndag 2 augusti 2010

Första pratstunden!

Nu har jag haft min första riktiga pratstund med Wilma. Hon är drygt en månad och hon ler och ger respons men nu ikväll så pratade hon med mig. Dessa första ljud hon gör när jag pratar och hon pratar och jag pratar igen och vi alla tittar på varann, så fantastiskt mysigt och spännande när en ny värld öppnas. På grund av natten innan har jag lagt mig tidigt. Vi får hoppas det går att somna bara. Imorgon får vi Stockholms besök, ska bli så kul. God natt på er
Kram Anna

Published with Blogger-droid v1.4.8

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt hon är! Visst är det härligt när man får den första pratstunden / första leendet med sitt barn. Härligt!
Ni får ha det bra hela familjen.
Kram Ewa o Daniel o Noah

Unknown sa...

Sötisen!! Tack för inbjudan att komma hem till er nån gång det gör vi gärna!:):):)
Säg till när det skulle passa er?

Kramis,Annaleena

Anonym sa...

Grattis till er söta Wilma!!
Gunnel & Lennart i Rydaholm