tisdag 10 augusti 2010

Min tvättstuga och mitt nya förråd/skafferi!

Här är en bild på min tvättstuga. Har hängt upp gamla linnegardiner som jag klippt isär. Älskar mina stora tvättmaskiner och tumlare. Valde och köpa 9 kgs masiner istället för standard 6kg. Går så mycket snabbare att tvätta.

Här är en hylla som nu blivit rensad rejält när jag fick mitt nya förråd. Vet inte riktigt vad jag ska ha där, men den fylls nog på :)!

Här är förrådet som såg galet ut som ni ser (nästan pinsamt att visa). Har varit ett sånt utrymme där allt har hamnat.

Tada...1 1/2 dag senare:

Inte illa! Det är ju inget romantiaskt skafferi utan mer en oerhört praktisk förvaring. Älskar att ha ordning och veta vart jag har grejerna!

Nästa renoveringsprojekt fortsätter i förvaringens tecken. Det är en sidovind på ovanvångingen som Danne ska få ha sina dataprylar/kablar/teknik. Det ska bli sååå skönt att komma i ordning med det oxå. Men det får vänta någon månad! Nu ska jag njuta av det här :)!

Kram Anna

3 kommentarer:

Vilhelmida sa...

Så fint det blir!!! Vilken skillnad. Har tanten hälsat på er nu och sett hur fint allt har blivit??? Hon skulle väl inte känna igen sig...

Anna Larsson sa...

Nej, vi har inte vågat fråga henne. Ska ringa henne så ska vi åka dit på fika och visa upp Wilma. Tack Ida, så skön känsla med ordning!

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Jättefint Anna så duktiga ni är!! KRAM mp