måndag 2 augusti 2010

"Mamma, frukosten är klar"...

Här är min lilla tjej som somnat så gott i vaggan medans jag och de stora tjejerna äter frukost. Kul för henne att hon kan sova nu...hon har hållit mig vaken mycket i natt. Hon sover vanligtvis hela natten med ett mål mat. Men inte i natt. Hon var helt bubblig i magen och masade på. Jag var helt slut när Elvira vaknade klockan 9. Ester kom in efter en stund och jag berättade att jag var så trött. Då sa hon "Men vi kan göra frukost idag". De hjälpte varandra att klä på sig och sen gick de glada ner...


Jag tog mig en dusch och hoppades det skulle gå bra. Det gjorde de. Så stolta tjejer ropade på mig. "Mamma, frukosten är klar." Det var första gången jag har blivit serverad frukost på en strykbräda.



Känner mig fortfarande väldigt trött men glad över att dagen börjat bra. Här lyser solen, gör gott väder. Det blir en dag i trädgården, orkar inte ge mig ut på upptåg idag. Har mycket ogräs som måste bort...
Är så glad över alla som är här inne och kollar. Kul att jag har fått en till följare, jag blir sååå glad.
Ha en underbar sommardag!
Kram Anna

Inga kommentarer: