torsdag 19 augusti 2010

Snabbvisit till Mellerud!

Japp, då var jag hemkommen från en visit i Mellerud och Trollhättan på två dagar med mina prinsessor. Först och främst var det för att träffa nys kusinen som var 8 dagar gammal. Han var supefin, såklart med de generna. Han var helt egen och direkt kände man hur stor vår Wilma är, snart två månader...det går fööör fort. Största tabben var att jag glömde min kamera med alla bilder i, gaaaah! Vi ska på semester på söndag så vi måste ha den, får bli en tripp till Trollhättan igen, känns väldigt jobbigt just nu, men men. Hade velat visa några bilder här, men tog några på tjejerna med telefonen så jag får visa dem istället.
Blev en hög med presenter, ååå vad jag gillar prickigt!!
Välkommen till Mellerud, känner mig alltid välkommen "hem"!
Blev en fika på NK som det så fint heter, har nog inte varit där på 15 år och det såg likadant ut, förutom att de hade tagit bort de anskrämliga och äckliga och dessutom enorma kaktusarna i fönstret och satt in anskrämliga plastväxter istället, men mysigt och gott var det.
Blev en tur förbi mamsen oxå, ååå va hon är go! Elvira ville vi skulle tacka Gud för mormor ikväll när de la sig. Nu är jag så trött, ligger med Wilma på magen och längtar efter Danne.
Ha det gott vänner
Kram Anna BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Det var så roligt att ni kom. Löv you!! mp