tisdag 3 augusti 2010

Stockholmsbesök!

Igår när jag tittade ut på altanen satt Elvira och gungade dockvagnen och hade lånat Wilmas myggnät...uppfiningsrika barn :)!


Wilma är så söööt. Det får hon höra hela dagarna av hennes systrar...jag håller med :)!

Idag har vi har sååå mysigt besök. Familjen Ludvigsson från Stockholm. Det är gamla och mycket goda vänner till oss. Vi pratade om det jag och min man efter de hade åkt hem va lusitgt det är med vissa vänner man har så är det som om man aldrig har varit ifrån varann. Med andra vänner är det lååång startsträcka innan man är igång igen. Här var det ingen startsträcka. Så underbara människor och likaså deras dotter. En sprudlande go och söt tjej. Tjejligan lekte fantastiskt bra. De hade superkul!
Här hade de picknick:

Här leker vi vuxna!

Sen var det lite målning av krukor.
De lekte allt möjligt och det var kul ända tills hemgång då vi inte ville skiljas åt. Men förhoppningsvis blir det inte lika långt tills nästa träff.
Känner mig så tacksam över fina vänner som håller genom åren som går och avståndet som vi har!
God natt
Anna

Inga kommentarer: