tisdag 12 augusti 2008

3 sjuklingar!

Igår började snoret rinna på båda min juveler och på kvällen fick jag ont halsen. Natten gick sådär då Ester vaknade för hon hade ont i halsen och fick ligga mellan oss. Jag har inte sovit mycket och känner mig risig idag. Tjejerna är tappra och glada. Vi har spelat spel, kollat på barnkanalen, fikat ett par gånger trots att klockan bara är 16 :)).


Ester har ju fyllt 3 år och är inne i någon forma av sorterar period. Hon plockar ut liknande saker ur leksakslådan och ställer dom på rad. Här är ett av dagens verk.




Elvira är glad oavsett om hon är sjuk eller frisk. Man kan inte annat än att bli lycklig över dessa tjejer!!!

I morgon mår jag bättre för då får vi finbesök av kära vänner från Umeå!!!

Kram från 3 snoriga tjejer ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har läst dina inlägg och det är alltid kul att följa nära och käras liv. Huset såg fint ut. Vad skönt att ni hittat det. Här hemma har vi också en sorterare. Karl ställer i rader och leker och leker. Nora har dock inte insett systemet utan förstör mer än gör nytta. Inte alltid till storebrors glädje. Krya på er allihop! Kramar från oss i Skellefteå

Anna Larsson sa...

Roligt att du kollat in. Jag var inne och kollade på er igår. Du är så duktigt Emma. Hoppas ni haft en härlig sommar.
Ja, det är en liten lustig fas. Elvira förstör oxå och Ester kan bli en riktig dramaqueen. Nästa vecka blir det dagis för båda tjejerna och det känns spännande och läskigt på samma gång.
I morgon kommer Öhmans på besök, blir mysigt.
Ha det bäst.kram/Anna