måndag 25 augusti 2008

Måndag, suck!

Denna dag började med ett kaos då Danne hade fått med bilnyckeln till Stockholm och där stod jag och barnen redo att åka till dagis. Vi fick ta spårvagenen vilket gick bra trots att vi blev mycket sena. De hade roligt som vanligt!

Elvira överlycklig över rutschkanan som finns på förskolan.



När vi kom hem var vi ute i värmen en stund och tjejerns plockade blommor till mig.




Elviras bukett till mig.




Esters bukett till mig.




Ester plockar blommor.


Sen kom Sofia, min brorsdotter som pluggar till frisör här i stan och vi gick ut och myste i den varma solen igen och grannligan var ute.
Sofia och Elvira!


Grannligan!


Nu har tjejerna badat och jag är trött. Har packat 5 lådor idag och det syns knappt förutom att det är stökigt :)!


Dagens tanke: Allt löser sig ska han som sket i vasken!

Inga kommentarer: