torsdag 28 augusti 2008

Fynd!

Idag svängde jag förbi på Emmaus. Klart jag fyndade :)! Köpte ett par sprillans nya Kavatskor till Ester, perfekta dagisskor, ett bönesvar faktiskt. Behövde ett par nya för de vi fyndade sist är på gränsen. 50:-, vilken glädje. Sen hittade jag nga fina ramar för 5:- styck och ett silverfat.





Vi var oxå en sväng på EM och kollade soffor och kikade vi på Sias barnsaker, de är söta.


När vi kom hem hade jag händerna fulla så Ester tog Elvira i handen och de gick tillsammans hem. Stannade och luktade på blommorna. Dock inte så fulla händer att jag kunde få fram mobilen och klippa ett kort :)!


Så här ser det ut på våra mornar, de myser och gullar och kramar varann, en mors lycka!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad det har hänt grejer på bloggen sen jag tittade sist! Vad mysigt ni verkar ha! Man blir riktigt sugen att åka och hälsa på er. Men nu har vi fullt fullt fullt upp med vår stora flytt till kära Norrland. "Ska de flytta till ett annat land?" frågade en av Elias kyrkkompisar sin mamma när hon sa att vi skulle flytta hem till Norrland. Nja, inte riktigt. Bara nästan. =) Åh... Längtar efter att lära mig mitt modersmål igen.

Vad är det er kyrka heter och var ligger den? Så att jag kan tipsa min kompis, tänkte jag... Måste sova nu så jag orkar fortsätta flyttstäda huset imorgon. Kram!

Anna Larsson sa...

Tänk att ni flyttar norrut, så häftigt, men tror verkligen ni kommer att trivas, det passar er liksom...
Tack för dina snälla ord, blir så glad att folk gillar att läsa, känns stort. Vi har det väldigt bra, rika dagar. Känns väldigt bra att blogga så kan man hålla koll på vad vi håller på med ;)!
Vi heter Korskyrkan och har inga speciella lokaler än. Men om denna person är intresserad så har vi husförsamlingar på torsdagar och kommer ha en uttåtriktad satsning, en familjedag vid Wieselgrensplatsen och sen drar vi igång med möten där på söndagar kl 16. Men det bästa är du ger våra kontaktinfo, eller om personen är intresserad så kan vi ringa. Mitt nummer är 0736-799577. Let me Know, vore super att få kontakt!
Tack Jennelie, blir sååå glad.
Lycka till med packandet, jag har oxå börjat, vardagsrummet börjar fyllas med kartonger...
Kram