onsdag 27 augusti 2008

Livet en regnig dag i Göteborg!

Min syster Maria kom igår kväll efter att hon haft ett hemparty hos min granne. Det är så mysigt att träffa henne, alldeles för sällan. De håller på att bygga ut deras hus och man blir alltid så inspirerad av att höra om framgångarna varje gång.

Har blivit en hel del dagis på bloggen för det har varit det som snurrat i mitt huvud. Men framöver kommer det bli en hel del inredning eftersom det är en stor passion i mitt liv. Var hos min väninna Anna idag och hon hade gjort så fint med ett tavelkollage över soffan.

Denna spegel var ett loppisfynd som de hittade och sprayade om ramen i silver, väldigt fint! Bra jobbat!

Här är nga bilder vi tog efter vi kom in ifrån en shoppingrunda, blöjor, makaroner, ketchup,
socker...mm. Pengarna går fort åt, lite trist!

Denna bild har Ester tagit och sagt åt mig att hålla fingret som jag gör...hon är rolig.

Dagens ris går till affären NETTO! De hade inget strösocker när jag kom och skulle handla. "Vi har bitsocker" sa killen jag frågade. Strösocker...helt otroligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vad flitig du är med bloggandet! Det gör inget att det är mycket dagis, det är roligt att följa andras vardagsliv och sånt man känner igen sig i.

Angående Netto så skulle jag vilja passa på att uppmuntra till att handla där så lite det bara går! De har otroligt dåliga villkor för deras medarbetare i Sverige och då kan man ju bara tänka sig in i hur det är med deras leverantörer... Inte mycket rättvisemärkt här inte! Bättre att handla lite dyrare och se till att våra medmänniskor lever under hyfsade villkor.
kramar från mig

Anna Westerlund sa...

asså dina döttrar är så himla söta!!

Anna Larsson sa...

Tack Linnea, det visste jag inte...håller mig gärna därifrån. Då har jag mer än en anledning.
Tack Anna!!! Jag håller med!