torsdag 21 augusti 2008

Rika dagar!!!

Vi började dagen med dagis vilket var mysigt faktiskt. Hade samlingar med båda tjejernas avdelningar. Lämnade tom dem en stund när jag var med den andra, gick hur bra som helst.

Sen var vi och fikade hos en granne. Hon är en fantastisk gammal kvinna som har överlevt Auswitch. Otroligt att få träffa en så härlig människa full av kärlek.

Dagens utmaning: Åka till Arbetsförmedlingen med båda tjejerna :))!!! Tjohoo va roligt. Jag var svettig efter det.

Sen hade vi husförsamling hos underbara Louise. Mobilen dök upp, blev ju tvungen att fånga detta ögonblick. Såg så mysigt ut! Lousie är så fantastisk med våra tjejer och det är jag så glad och tacksam över. Hon blir dessutom väldigt fin på foto fast hon inte tror det!!!


Mycket kärlek till er!

2 kommentarer:

Anna Westerlund sa...

vilken mysig blogg du har anna! och du är så duktig på att lägga upp bilder! tycker det verkar så omständigt, för ska man ta ett kort, sen måste man lägga över det i datorn och sen helst förminska bilden lite så den inte tar så lång tid att ladda upp på bloggen... eller hur gör du? kram

Anna Larsson sa...

Tack kära vän, va glad jag blir. Jag tycker inte att det är omständigt, det är väl därför det kommer ut en hel del. Dels tar jag en del med mobilen och det för jag över via Bluetooth och förminskar ingenting. Sen när jag tar med kameran så för jag över den på vanligt sätt och jag förminskar inte dom heller och det går fort, men vi har väl rätt snabb uppkoppling. Hoppas du hittar ett sätt som funkar för dig.
Kram