måndag 11 augusti 2008

Scrapkort!

Min bror Roger!!!
Min familj!!!

Jag började att scrappa kort på nätet häromveckan. Lite fusk tycker jag själv, men det går ju så otroligt fort om man jämför med att göra det på riktigt och billigare och bara skriva ut, speciellt eftersom min man säljer bläck så blir det ju så billigt. Var tvungen att visa min storebror här på bloggen. Vi hade 5-kamp på Ester och Elviras kalas för familjen och Roger regerade och vann stort före resten. På en av granarna som ni ser här satte han tre bollar på rad rätt i krysset med foppatofflor på sig. Därefter bildades det hög som ni kanske förstår.
HEJ HOPP

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå!! Det här ämnet missade vi att avhandla i torsdags. Var på nätet scrappar du detta? JÄTTEFINT! Kramizzzz (fast jag måste sitta uppe och göra fest häfte till sent i natt...)

Anna Larsson sa...

Kan maila dig adressen, försämrar korten lite bara...men det är superenkelt och kul! Trots lite funskande.