lördag 23 augusti 2008

Lördagsmys!

Dagen började fantastiskt då min favoritloppis öppnade igen efter sommare. Fullt med folk och massa roliga saker. Vi fyndade en hel del. Bilder kommer en annan dag.

Sen var det dax!!! Ester skulle lämna sina nappar till kaninerna på en bondgård. Vi for till Kättilsröd och här kommer lite bilder:

Esters första ridtur på hästen Nicke!



Hon var sååå nöjd när vi gick därifrån och hoppade och sjöng en sång om att hon var så glad. Jag och Danne bara tittade på varandra och skrattade. Det är lycka det. När barnen är glada och tacksamma!

Här har hon precis lämnat sina nappar till kaninerna!!! Ser riktigt stolt ut!




Jag var oxå med :)!


...likaså Elvira och Danne.



Sen på vägen hem när vi nästan var hemma fick vi punka på bilen, suck, men men...det gick bra.



Dagen slutade med mys hos familjen Henriksson med mycket skratt, god mat och fantastisk kladdkaka, ooo I like!



Sov ljuvligt! Det ska jag!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Kättilsröd är mysigt tycker jag. Där har Anton också ridit i somras. Fast han vågade bara en kort stund.

Lycka till med jobbsökandet!

Anna Larsson sa...

Tack ska du ha!!!