onsdag 6 augusti 2008

Ännu en härlig dag!!!




Denna dagen började med mys som det oftast gör hemma hos oss. Elvira vaknade först och vi gick in till Ester och hon frågade om Elvira ville mysa med henne. Så de låg och myste tills jag kom med vällingen och då fick Elvira ligga på Esters arm. Gulligt va!!! Sen berättade jag för Ester att mormor var här och det lyste till i hennes ögon innan hon for ut i vardagsrummet och mormor fick en bamsekram.


Idag har vi varit ute och flängt som tokar. Vi har varit ute på lite loppisar, igen. Vi har kollat tapeter och sen Ikea. Blev inga tapeter, min man var lite skeptisk... Vi fyndade en Fonduegryta på Ikea. Den hade kostat 399:-, men vi hittade den på fyndet föt 69:- :). Så det blev fondue till hela familej ikväll. Gott och mysig middag. Min mamma och min lilla Ester är i full gång och bakar rulltårta. Ester fick en elvisp av sina kusiner när hon fyllde 3 år så hon vill bara vispa nu för tiden. Men ikväll blir det riktig kaka. Allt går med mormors hjälp.




Har fått mitt första inlägg av en vän idag! Det tyckte jag var roligt!




Kram

2 kommentarer:

evelina sa...

Hittade precis din blogg jag:) hoppas allt är väl med er!

ev. svar kan lämnas på evve.blogg.se
kram /evelina från vilhelmina

Anonym sa...

Hej! Va roligt att du har börjat blogga=) Va söta tjejerna är. Kram Heidi