tisdag 5 augusti 2008






Idag har jag varit ute en sväng på loppis Hornbach och på Tapetgalleriet för att fynda och för att börja hitta det som vi vill ha till huset. Tycker det känns skönt att inte behöva panikbestämma när det väl är dax utan att ligga lite steget före. Hittade mycket fina tapeter, men inte det som jag har i huvudet. Det fanns ett par som var på utförsäljning till ngt av barnens rum. Det var en vit tapet med vita blommor som jag tyckte var fin. Bara 99:- rullen, tyckte jag var ett riktigt fynd. Får ta med mig mannen som är ledig i morgon och se vad han säger.



På loppis fyndade jag två träljustakar och en söt silverkopp. Ska måla vitt såklart :). Sen blev det 2 böcker till barnen. Allt för 35:-! Har oxå hittat ett väldigt fint soffbord som jag hade lust, men det blev lite för mycket för mig med båda barnen och ett stort och väldigt tugnt bord. Eventuellt i morgon...



Har helt klart haft en mysig dag. I morgon kommer min kära mor och vi ska ta en sväng till Ikea.



Kram /Anna
,

Inga kommentarer: