måndag 11 augusti 2008

Dötrött!

Igår bestämde jag mig för att åka till Ullared en kortis. Mina goa tjejer börjar på dagis nästa vecka och vi behövde inhandla diverse kläder och annat smått och gott. Gick oxh la mig vid tolv, men kunde inte somna, att jag skulle upp vid sex gjorde inte saken bättre. Tankarna flög runt överallt. Men klockan ringde kl 6.00 och jag gav mig iväg. Om man kör helt lagligt (vilket jag gjorde och är stolt över) tar det 1 timma och 15 minuter från min parkering till Ullareds parkering. Var där vid 7.40 och det var redan kö. Är det inte makalöst att ute i buschen ligger detta gigantiska ställe som drog 3,8 miljoner besökare bara förra året och säljer för miljoner kronor varje dag. Ja ja, jag är i alla fall en av dom. Fyndade väl inget fantastiskt denna gången men hittade ungefär det jag skulle och det gjorde jag på imponerande 2 1/2 timma (jag är i alla fall imponerad :)).

Det är fantastiskt att köra bil och ha på hög musik, lovsång är ju min favorit och åka själv i bilen så man kan sjunga och ta i precis som man vill utan att någon annan hör eller bryr sig så länge man håller sig på vägen.

Blev mött i dörren av mina goa tjejer som hoppade i hallen när de såg mig. Elvira kan inte hoppa än, men hon tror att hon lyfter, ser ljuvligt ut.

Nu är jag så trött så jag inväntar Bolibompa så jag och tjejerna kan lägga oss i soffan och mysa lite.

Ha det bäst!

Kram

Inga kommentarer: