torsdag 14 augusti 2008

Sanna vänner!

Idag har jag och tjejerna varit hos vänner och lekt och myst hela dan. Vi har pratat, fikat, ätit, pratat, varit ute och gungat och plockat äpplen och fikat igen. Ester grät hela vägen hem för hon ville inte lämna sin bästis. När vi parkerade bilen hemma så lugnade hon ner sig och sa "På tisdag så ska vi åka dit igen". Hon hade helt enkelt bara bestämt det alldeles själv.

Riktiga vänner får man inte nog av!

Igår hade vi Umeåbesök. Det är några härliga vänner. Vi var värdar på deras bröllop. De bjöd ut oss på restaurang och vi hade härliga samtal, både skratt och allvar. Så mysigt!

Sen har vi haft husförsamling hemma hos oss ikväll med vår kyrka. Där delar vi livet tillsammans och jag måste verkligen säga att få ha så mycket vänner -vilken rikedom!!!
Till alla mina vänner och min familj, tack för att ni finns i mitt liv, det är inget jag tar för givet utan jag uppskattar er otroligt. Tänk att ha männsikor som man kan vara precis den man är tillsammans med, vilken lycka.

Så trots fortsatt förkylning och huvudvärk så är jag väldigt glad och tacksam över att ha ett sånt härligt och rikt liv!

Kärlek till dig!

Inga kommentarer: