onsdag 16 juni 2010

Bloggintresserad?

Försöker jobba lite på hemsidan för att få den som man vill. Jag är verkligen inte lagd åt det tekniska hållet men men man får ta lite nu och då. Har lagt till om du är bloggintresserad av just min blogg så kan du klicka in dig här till höger. Vore superkul!!!

Fick upp myrdosorna igår och idag har jag inte sett en enda myra, jippi!!!

Jag väntar fortfarande på bebben...är sååå komiskt hur folk börjar ringa och fråga om bebisen har kommit än??? Vaaaa?! Precis som man inte skulle höra av sig om bebisen har kommit. Jag lovar att höra av mig när bebisen kommer. Gick över 17 dagar förra gången så 2 dagar än så länge... JAG har KNAPPT börjat vänta än ;)! Men säkert är att inom nga veckor så kommer en liten till familjen och det känns mysigt. Här är en bild på Ester och Elvira när Elvira var 2 dagar gammal. Mysigt!!! Ester har alltid varit en sååå duktig storasyster, ska bli spännande och se hur de kommer att reagera.


Kram på er därute i det ljuvliga sommarvädret.
/Anna

Inga kommentarer: