tisdag 29 juni 2010

Fint väder och fortsatt mys!

Idag är vår lilla docka 1 vecka gammal. Hon är ljuvlig mest hela tiden, sover mycket, äter mycket och har börjat hitta formen med att sova på natten, jippi tycker vi!


Storasystrarna är fortfarande lyriska och tycker allt hon gör är gulligt och roligt. De stora konflikterna är vem som ska få hålla henne först eller vem som ska få köra vagnen först. Härliga problem :)!




Igår hade vi grannarna och vännerna över på fika som blev till kvällsgrillning i den underbart varma solen. Helt underbara dagar! Vi är så glada över vår stora altan och vår grill! Mmm life is good!

Danne blåste upp vår lilla pool igår och den har används intensivt i 2 dagar. De hoppar i så fort de får tillfälle! Helt underbart!

Idag var jag på läkarbesök och det verkar som om det är foglossningen som fortsatt att spöka fast förflyttat sig till bäckenbotten i stället, jippi. Jag har haft rätt ont av att gå och typ vända mig i sängen, fast det har inte alls känts som tidigare. Men det är tydligen för att belastningen är inte likadan i kroppen efter man har fått bebisen, inte lika framtung längre. Jaja, hon trodde det skulle gå över på ett par veckor så vi hoppas verkligen på det.
Vi har haft en garderobsdag oxå idag då vi har försökt att rensa lite och damsuga ur och det känns väldigt skönt.
Nu ska jag kolla på slutet av matchen, jag gillar ju VM!
Kram Anna




1 kommentar:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Jag säger bara ljuvligt!!!KRAM mp