måndag 21 juni 2010

Vattenkrig!

Tjejerna har varit friska idag, men hemma pga magslängen de haft i helgen. Känner att jag inte har ork med ngt men får för dåligt samvete då. De ville gå på en promenad, jippi med mina fogar. Men jag tänkte att om det kan få igång denna förlossning så är det väl värt det så vi gick en sväng till lekparken där jag satt på en bänk tills vi skulle gå hem och det var när jag hade hämtat mig från smärtorna jag fick när vi gick dit :)! De hade med sina dockvagnar och dockorna och de tycker det är sååå kul. Sen har vi varit ute trädgården och vi fick ett ryck och åkte till Coop och en leksaksbutik och handlade mat och sen fick de varsin "vattenpistol" eller rättare sagt groda. Är inte så förtjust i dessa stora gevär som säljs överallt. Jajam hem for vi igen och tjejerna gick loss i trädgården både på grejer och varandra och såklart på mamma, det var ju roligast. Här är mina söta:






Härligt med sommar. Jag är trött som få efter att ha gjort alldeles för mycket men men glada och väldigt tacksamma barn har jag i alla fall. Nu äter de kvällsmat på altanen och jag tittar på och njuter av dem. Snart kommer min kärlek hem också och det känns ju väldigt skönt!
Kram på er!
Anna

2 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Sötnosar!!! Så goa. Min lilla somnade i soffan nu.....helt utslagen efter mycket lek. Imorgon ska hon till dagis så det passade ju bra att hon somnade tidigt!KRAM mp

Anna Larsson sa...

Ja, det vill jag lova. Skönt att hon somnat...jah har nattningen framför mig o vet inte om jag tar mig uppför trappen ;)!Kram