onsdag 23 juni 2010

Hem ljuva hem!

Efter en riktigt besvärlig natt då lillskruttan höll mig vaken så var det dax för hemfärd. Å vad underbart när tjejerna och världens underbaraste man kom för att hämta oss hem. Sååå stolta och hjälpsamma storasystrar mötte upp oss och ville hjälpa till med allt jag bad dem om!



När vi kom hem gick jag och la mig och resterande familjen tog hand om bebben som bestämt sig för att nu var det läge att sova :)!
Det var så gott att sova några timmar och det räckte för denna dagen. När jag kom ner så kollade jag och tjejerna igenom de två gåvopaketen som vi fick från BB, oj vad det var mycket grejer:

Sen skulle det mysas resten av dagen och gullas med denna lilla tjej. ÅÅÅ vad härligt det är!

Så mycket kärlek. ömhet och stolthet.

Jag fick så fina blommor från mina älsklingar!

Innan läggdax så gick familjen ut för att vattna blommor och då skulle de ha vattenkrig med pappa. De skulle absolut ha på sig baddräkt men Elvira hittade bara sin bikini. Den kom hon stolt och glatt ner med och berättade att man har en bikini för att inte tuttarna ska synas :)! Sååå mycket skratt och lycka var det under deras bus. Jag och lillan gick oxå ut en sväng.

Efter kvällsmackan blev det mera mys.





Det var lite jobbigt för Elvira att somna ikväll så jag gick med henne upp och frågade henne varför hon grät och hon sa: Jag saknar bebisen :)!!! Mycket intryck för dem också. Men jag satt hos henne och då somnade hon på 5 minuter.
Nu har lillan sovit lääänge och jag befarar att natten blir vakentiden. Men nu är vi i alla fall tillsammans och kan hjälpas åt. Hon har intagit vaggan och verkar trivas väldigt bra!!!

Lyckan är stor. Känner mig så tacksam och glad trots eftervärkar och lite andra plågor här och var som det är efter en förlossning. Gud är god och jag är glaaad!
Kram Anna

3 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Så underbart!! Man blir rörd. Jag gläds med er! KRAM mp <3

Unknown sa...

Så fantastiskt söt liten tjej!!! Hoppas du får bli piggare och piggare för varje dag och att lillskruttan inte håller dig allt för mycket vaken! Stora kramar/Hannah

tina sa...

Grattis till er nya lilla familjemedlem! Sååå söt! Hoppas ni får en skön midsommar! Kram!!!