torsdag 17 juni 2010

Fotbollsskolan avslutad!

Idag är vi lediga familjen, men barnen var ändå på dagis 2 timmar för att få vara med på sista dagen av fotbollsskolan som de har haft på förskolan. De var sååå nöjda och glada. De fick varsitt Diplom och varsin vattenflaska. De fick namnskyltar på dem med en pärla i. Ester fick en gul pärla (som är Elviras favoritfärg) och Elvira fick en rosa pärla (som är Esters favoritfärg). De kom överrens om att de skulle byta pärla när de kom hem och det gjorde vi och nu har vi testdruckit flaskorna, de tyckte nog det var extra gott!


Igår grillade vi hamburgare och åt glass på vår altan, detta är vardagslyx på hög nivå tycker både vi och barnen!



Nu lagas det lasagne av Danne och barnen, jag vilar mig och laddar för vad som komma skall, snart hoppas vi!

Kram Anna

7 kommentarer:

Heidi sa...

Va söta de är tjejerna! Kram på dig Anna... Snart har vi våra små mirakel i armarna

Anna Larsson sa...

Oja, vi hoppas på det!
Kul att du kikat in!
KRAM Anna

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Strular fortfarande med min blogg. Får inte ordning på den. Hoppas Henrik får ordning på den när han kommer hem!!
Mysiga bilder idag oxå;)
KRAM mp

Heidi sa...

Jag kikar in här varje dag=)Kram på dig

Anna Larsson sa...

Vad jag bli glad Heidi!!!
Kommer lösa sig Maria!!!
Kram Anna

Tigris Predikantan sa...

Fint att kunna komma bra överens redan som liten!
:)

Anna Larsson sa...

Ja, det är vi oerhört tacksamma över!!! Kul att du kikat in på in blogg "Tigrspredikanten" :)!
/Anna