torsdag 24 juni 2010

Mina 3 prinsessor!

Ännu en lycklig dag har passerat. Sa till min man när vi stod nere på lekplatsen när vi tog vår första tur ut med barnvagnen för en lekstund "Jag är så lycklig". Det är jag verkligen. Allt går så bra. Hon har sovit gott i natt med några matstunder. Jag har sovit gott. Elvira vaknade av drömmar tror vi vid 6 och då var det alldeles för spännande för att kunna somna om. Hon kröp upp i vår säng och när hon hörde något ljud som lillasyster gjorde så viskade hon "Mamma, jag älskar bebisen". Man blir ju alldeles varm. Danne tog med Elvira ner och kollade på barnprogram och jag och lillan sov vidare till 9.45 och Ester till 10. Här är lite bilder från vår dag:








Man kan inte annat än att känna glädje med så vackra och goa barn.
Jag har till och med varit ute på en kort shopingtur idag. Man känner sig väldigt mycket mer avslappnad med barn nummer 3. Jag hade inte lämnat Ester de första veckorna alls, nu vet man att det inte är någon fara. Har ju en fantastisk pappa som tar hand om tjejerna så bra. Hon sov dessutom hela tiden. Det blev 4 klänningar så vi får bli lite fina på midsommar alla 4 tjejer. I morgon fm blir det kransbindning. Ska bli mysigt!
Grattis till svärmor och svärfar som firar 38 härliga år tillsammans idag! Hoppas ni haft en mysig dag. Ni är fantastiska!
Vi önskar er alla en härlig midsommar!
Kram Anna

Inga kommentarer: