måndag 28 juni 2010

God natt sömn och lite grönska.

Efter en god natts sömn då Wilma endast vaknat 2 ggr för matning, for jag och hon iväg till Östra för PKU test och hörseltest. Det gick hur bra som helst och hon skötte sig exemplariskt. Jag gick in och bokade en tid för mig oxå i morgon för jag har rätt ont efter förlossningen, lika bra att kolla så allt är som det ska!
Är det inte otroligt att det går att göra hörseltest på dessa små!

Tänk va mycket det gör att få in lite grönt och lite grönska. Älskar denna tiden. Min murgröna som jag haft i slänten blev så förstörd av denna vinter så vi var osäkra på om den skulle ta sig, men tack och lov så gjorde den det.

Pionerna som fanns i trädgården måste planteras om, de håller på att kvävas av andra växter runtomkring. Men två blommor fanns och de tog jag in. Pioner måste planteras i trädgården, men vi får se när krafterna kommer tillbaka!



Idag blir ännu en dag hemma med mys och återhämtning, i alla fall för mig!
Kram på er/Anna