lördag 26 juni 2010

Glad midsommar vill jag lova!!!

Vi hade planerat sen en tid tillbaka att fira midsommar med min familj i Mellerud. Vi skulle ha lite överraskningsfirande för min bror och bans fru som båda fyller 40 i år. Nu kom vår lilla tjej i Tisdags så vi visste inte om vi skulle kunna åka. Men allt gick sååå bra på torsdagen så vi kände att det var kul och åka hem. Men efter en rätt seg natt med MYCKET amning var både jag och Danne rätt trötta, men vi åkte ändå. Jag band kransar på morgonen till mina prinsessor och Danne fixade med sallad till buffebordet. Fick ordning på allt och kom iväg. Bebben sov hela vägen och de stora tjejerna somnade oxå.

Vi hade en sååå härlig dag trots starka vindar. God mat, härlig gemenskap och barnen fullkomligt ÄLSKAR att leka med deras kusiner. Vi höll oss undan lite med lillflickan. Har ju inte världens minsta familj och hon var ju bara 3 dagar gammal. Se och njut av dessa söta bilder. Är sååå stolt över mina godingar:


Lånade Esters krans och så fick de knäppa en bild på mig med ;)!
Vår goa goa lilla pluttan, finns det något sötare??!!


Mycket skratt när det dansades runt midsommarstången!

Min underbara familj!

Mmmm Mammas goda tårtor och fina dessutom!!!

Min fina stora tjej!

Min fina mellantjej!
Kusinerna, vilken underbar och vacker skara!!!
'
Önskar er alla en fortsatt härlig midsommar helg. Idag är vi hemma och har verkligen dagen efter, jag har ont i hela kroppen. Har helt klart blivit lite för mycket för mig, men när man ser barnen ha sååå underbart roligt så kan man stå ut med rätt mycket krämpor.
Kram Anna

Inga kommentarer: