måndag 14 juni 2010

Vem är du?

Har skaffat en räknare på min blogg så jag kan se hur många som är inne...oj vad det var kul, typiskt att jag inte gjorde det när jag började blogga för snart 1 år sen. Jag visste typ om 5 stycken som är inne och kollar, men det har typ varit 40 stycken om dagen. Vem är du? För er som känner mig vet att jag är oerhört nyfiken, så snälla håll mig inte på halster utan gå in och skriv nåt och berätta om dig själv om jag inte känner dig :)! Tänk på att jag är höggravid och har inte så mycket annat för mig än att ligga och läsa och hämta krafter :)!

Kram på dig
/Anna

10 kommentarer:

trine sa...

Vakreste Anna... Jeg følger deg og bloggen din og lurer på om jeg skal begynne å blogge igjen selv... Ønsker deg ALL mulig lykke til med fødselen.. SÅ spent på å høre når den lille kommer... og det ser ut som dere har fått et FANTASTISK fint hjem!!!

klem Trine

Anna Larsson sa...

Tack goa du! Du akulle ha 1 följare på direkten om du började blogga. Tack goa fina du!!!
KLEM KLEM!!!
Anna

A.M.O sa...

Jag läser din blogg med glädje. Du skriver mycket fint och verkar ha en härlig familj. Lycka till med bebisen/ Anna i Falun, som har en liten dotter på 8 månader

Anna Larsson sa...

Å va kul Anna, tack, vad glad jag blir!!! Har du ngn blogg? Vore jättekul att gå in och kolla om hur livet är i Falun :)!
/Anna

Livet börjar nu sa...

Hej Anna! Det har varit väldigt kul att läsa om er husrenovering och få se vilket fint resultat det har blivit. Kram Annica

Anna Larsson sa...

Va glad jag blir annika, du har ju en jättefin blogg...är det annika fd leijon? Kram på dig!
Anna

Malin Sköld sa...

Hej Anna!! Har följt din och Marias bloggar. Jag vet inte om du kommer ihåg mig.. Malin Sköld, bor i Dalskog. Jag och Evalis umgicks ganska tait under ett par år. Var med i hennes hemgrupp också. Har två barn. Caroline född -94, och Christofer född -99.
Jag är inte med i någon församling numer men min tro är levande.
Jag önskar dig en fin förlossning!! Många kramar från Malin Sköld

Jenny Figaro sa...

Hej Anna!
Jag följer din blogg och din härliga familjs vardag! Lycka till med det som komma skall =)
Kärlek/Jenny

Anna Larsson sa...

Klart jag vet vem du är Malin! Så kul att du följer, va glad jag blir. Vi syns i cyberspace om inte annat ;)!'Kram Anna

Anna Larsson sa...

Tack goa Jenny!!!
You make me smile!!!
/Anna