onsdag 2 juni 2010

Kompisar på besök!

Idag tog jag med tjejernas goa kompisar och grannar hem efter dagis och det är fullt ös i trädgården. Jag sitter ute i skuggan och övervakar :)! De leker väldigt bra. De har precis fikat mina nybakade hallongrottor i lekstugan.


Mitt lilla lanne börjar ta sig. I alla fall ruccolan, persiljan,ärtorna och blommorna börjar komma.

Dagens blombuketter får förgylla vår fina spis!

Det nya med tjejerna är att de gillar att fota varandra och posera framför kameran, ser sååå roligt ut!



Så här såg det ut på morsdagskväll. Tjejerna älskar att spela spel.

Önskar ni kunde vara här och höra på barnskratten i min trädgård just nu! Det är såååå UNDERBART när barnen leker och skrattar så de kiknar!!! Det är lycka för mig!
Kram från ett soligt Göteborg
Anna

2 kommentarer:

Pysselochpassion.bloggpost.com sa...

Gott att se och läsa! Saknar dej syster...kram mp

Anna Larsson sa...

Saknar dig med!!!
Kram